Повернення та обмін товару
Право споживача на обмін товару належної якості.
Споживач має право на обмін непродовольчого товару належної якості на аналогічний у продавця, у якого товар було придбано. Це право виникає в разі, якщо товар не підходить за формою, розміром, кольором, фасоном або з інших причин не може бути використаний за призначенням.
Право на обмін товару належної якості надається споживачеві протягом 14 днів, не рахуючи дня купівлі. Обмін може бути здійснено, якщо товар перебуває в робочому стані, не був використаний і збережено його товарний вигляд, споживчі властивості, пломби, ярлики, а також наявність товарного чи касового чека або інших документів, виданих споживачеві разом з проданим товаром.
Перелік товарів, що не підлягають обміну (поверненню)* на підставах, зазначених у цій статті, затверджується Кабінетом Міністрів України.
Для здійснення повернення або обміну товару необхідно дотримуватися таких обов'язкових умов:
- Товар має бути повністю укомплектований. Усі комплектуючі, аксесуари та документація, зазначені в описі товару, повинні бути присутніми.
- Товар має бути в оригінальній і неушкодженій упаковці. Це включає збереження коробки, плівки, пакетів або інших матеріалів, які були використані для пакування товару.
- Товарний вигляд має бути збережений. Це означає, що товар не повинен мати слідів експлуатації, таких як подряпини, потертості, тріщини або інші видимі пошкодження.
Для того, щоб отримати інформацію з питання обміну-повернення товару в інтернет-магазин "Cobra.com.ua", клієнт повинен написати лист на електронну пошту info@cobra.com.ua. Також за цією електронною адресою в індивідуальному порядку розглядаються претензії з приводу якості товару. Вам необхідно детально описати проблему, що виникла з товаром, а ми розглянемо вашу заяву протягом 5 робочих днів з моменту отримання листа, після чого вас буде повідомлено про рішення з вашого питання. Повернення здійснюється Новою поштою.
Під час розгляду вашої вимоги про повернення товару ми враховуватимемо низку факторів. Якщо буде встановлено, що товар був використаний, має видимі дефекти (тріщини, подряпини, відколи, механічні пошкодження, за винятком прихованих виробничих дефектів), перебуває в неповній комплектації або не перебуває в заводському пакуванні, то обмін або повернення товару відхилено.
Хто оплачує доставку?
Покупець самостійно оплачує доставку товару, що повертається, за винятком повернень, причиною яких стала помилка працівників інтернет-магазину Cobra.com.ua.
Під помилкою магазину мається на увазі:
- вислано не ту модель, (замовлення обов'язково має бути оформлене на сайті);
- вислано не той розмір, що вказано в замовленні (має бути оформлений на сайті);
- замовлений товар не відповідає (зовсім інша модель зовні, або кардинально інший колір, відтінку не беруть до уваги, оскільки різні монітори можуть по-різному передавати один і той самий колір, варто враховувати, за якого освітлення могло робитися фото);
Відповідно до Закону України "Про захист прав споживачів", доставка товарів вагою понад 5 кг здійснюється за рахунок продавця. Якщо ж покупка важить менше 5 кг, її доставку має оплатити покупець.
Важливо!
Розпаковуйте і перевіряйте уважно товар при отриманні у відділенні транспортної компанії, не важливо оплачений він чи ні, бувають випадки, коли товар пошкоджується самою транспортною компанією в процесі доставки, інакше жодні претензії щодо зовнішнього вигляду розглядатися не будуть. Поставивши свій підпис і пішовши з відділення, ви підтверджуєте, що товар вас повністю влаштовує за всіма параметрами. Ми гарантуємо відправлення товару в абсолютно новому і справному стані. Відповідальність за товар після відправлення несе транспортна компанія, і в разі пошкодження товару вони виплачують компенсацію за страховкою, за умови подання письмової претензії під час огляду товару перед його отриманням.
Однак, якщо ви вже покинули відділення і виявили пошкодження, наш магазин не може компенсувати або прийняти на повернення товари, пошкоджені транспортною компанією. Тому рекомендується уважно оглянути товар перед його отриманням і, в разі виявлення пошкоджень, негайно подати претензію транспортній компанії.
Ми завжди прагнемо відправляти товари в безпечному пакуванні та співпрацювати з надійними транспортними компаніями, щоб мінімізувати ризики пошкоджень. Однак, у разі виникнення проблем із доставкою, важливо своєчасно звернутися до транспортної компанії та пред'явити претензію для отримання компенсації.